Montag, 17. Januar 2011

Sixth week travelling in New Zealand

Mir sind am 10. Januar ufd Otago Peninsula au mit dä Hoffnig zum Pinguine und Albatrosse gseh, leider händ sich üs „nur“ dRobe wellä zeigä. Am Zistig händ mir diä Wunder-Chugle zMoeraki besichtigät, dMoeraki Boulders. Kein Mänsch chan erklärä, warum oder wiä diä so entstandä sind, eifach fantastisch so öppis. zOamaru sind mir gführt go herzigi Blaupinguine i ihrne Nester aluege. Nachdem mir ä Chääsproduktion beobachtät händ, sind mir go ä super feini Platte mit Whitestone Chääs degustiere. Am Dunstig sind mir vo Omarama us zum Mount Cook gfahre und händ det ä schöni Wanderig im Hookers Vally erläbt. Ufm Haiwäg sind mir ufärä Salmon-Farm go frische Lachs poste, wo mir natürlich grad zum Znacht verschlunge händ, sooo fein gsi..! zLake Tekapo händ mir dä Fritig verbracht und sind am Samstig in Christchurch acho. Üsi Auto-Verkaufs-Aktion hät gstartät :-)











1 Kommentar:

  1. Sali Joëlle
    Deine Berichte und Fotos finde ich immer wieder spannend und sie wecken in mir natürlich auch einige Erinnerungen an dieses schöne Land.
    So wie ich mich erinnere läuft dein Aufenthalt in Neuseeland bald ab. Wann fliegst du weiter Richtung Sydney?
    Hoffe, das Erdbeben letzte Nacht in Christchurch war nicht zu schlimm.
    Gruss Markus

    AntwortenLöschen